خدایا شکر


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:,
خدایا شکر

 

تو نیستی و روزام و گم می کنم

قدم می زنم ، راهم و گم می کنم

تو نیستی و این شهر زندونمه

هنوز شال تو گرمی شونمه

نمی خوام کسی از غمت کم کنه

نمی خوام کسی جز تو درکم کنه

تو نیستی ، هوات و نفس.می کشم

از این زندگی بی تو دست می کشم

زمستونه و برف و بارونه و زمستونه و یه خیابونه و

زمستونه و غم فراونه و زمستونه و من یه دیونه و

زمستونه و هق هق شونه ها یه شومینه و بغض این خونه و

زمستونه و قلب داغونه و زمستونه و اشک رو گونه و

زمستونه و برف و بارونه و زمستونه و یه خیابونه و

زمستونه و غم فراونه و زمستونه و من یه دیونه و

زمستونه و هق هق شونه ها یه شومینه و بغض این خونه و

زمستونه و قلب داغونه و زمستونه و اشک رو گونه و

MP3 – 320

Ali Abdolmaleki – Zemestoon

MP3 – 128

Ali Abdolmaleki – Zemestoon






نظرات شما عزیزان:

مبینا
ساعت22:50---3 فروردين 1393
جوابتو تو وبم دادم برو بخون
پاسخ:دخترا چرا از پسرا این همه شاکین ،معلوم نیس چه رگباری آماده کردی


مبینا
ساعت15:22---3 فروردين 1393
از محسن یگانه نمیذاری ?

به وب منم بیا
پاسخ: نه باهاش ارتباط برقرار نمی کنم شرمنده


zahra
ساعت7:21---1 اسفند 1392
خدايا شكر.وبم نياي ديگه نميام.

زهره
ساعت22:54---30 بهمن 1392
بازم سلام ..خوبی؟...حال هر کی خوبه خدا رو شکر..بعدشم کی گفته من دانشجو ام ؟...بر اساس پیش بینی میبایستی الان دانشجو باشم ..اما قسمت نشد ...تو چیکار کردی ؟ موفق شدی ؟..باور میکنی هیچکدوم از بچه های کلاسمون امسال نرفتن دانشگاه ...خب بگذریم ازینا ..من چه فرقی کردم ؟..واقعا اگه دوس نداری اینجا بیام بهم بگو ..قول میدم دیگه نیام ...راستی اهنگ قشنگیه ...بای

مهسا
ساعت10:39---30 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

mimi
ساعت9:23---30 بهمن 1392
خدایا شکرت بخدا منم خیلی خوشحال شدم که حالش خوبه

مینا
ساعت17:15---29 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, | 11:27 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy